Renovatie Logo De Groene Os

Renovatie bestaand logo van De Groene Os, de 200% natuurlijke dierdrogist

De Groene Os ontwikkelt gezondheidsproducten voor dieren, op natuurlijke basis.  Graphic Focus stond jaren geleden al aan de wieg van de Groene Os corporate identity en heeft het bestaande logo gerenoveerd. Voor zowel regulier als online gebruik, met behoud van herkenbaarheid en impact van het oorspronkelijke beeldmerk, maar met een hedendaags sausje.

De verpakkingen van de producten van de Groene Os zijn een scala aan formaten en soorten. Graphic Focus ontwikkelde een basis template voor alle toepassingen, met een gelaagd ontwerp wat herkenbaar blijft in alle varianten.

Door gebruik van het stoere logo in het wit met de achtergrond  -illustratief voor de basis van alle producten van de Groen Os- ontstaat een specifiek verpakkingsbeeld. Sterk in het schap en, niet in de laatste plaats, sterk online in de webshop.

Meer zien? Maak een afspraak!

Contact
Graphic FocusRenovatie Logo De Groene Os