Brand communicatie en graphic storytelling
Graphic Focus is Farald Hol. Specialist in visuele communicatie, rebranding, graphic storytelling en infographics. Van mini prijskaartje tot complexe corporate identity: er wordt met evenveel passie en grafische power aan gewerkt. Webredacteur en ervaren contentcreator: vorm en inhoud uit één koker in een hybride online design.
Sexy
Ervaring bij reclamebureaus, designbureaus en in creatieve teams. Nuchter en analytisch in het begin, creatief en speels in het vervolg. Tijdloos grafisch werk, gericht op het communicatiedoel met een sexy resultaat.
Logo recyclen in plaats van een nieuw logo
Logo’s kunnen ook gerenoveerd worden, een slimme brand-wash levert vaak het ‘goede van toen met het beste van nu*’!
Mail voor een gratis analyse
Op de portfolio pagina een aantal links naar Graphic Focus projecten, hieronder een selectie van opdrachtgevers. Niet al het werk staat op de site. Nieuwsgierig naar meer? Mail voor een gratis analyse van je huidige grafische communicatie en een uitgebreide presentatie van de meest recente en tot de verbeelding sprekende projecten. Drinks are on me, uiteraard.
* quote van A.J. van der Pigge, opdrachtgever. Kijk hier op mijn portfolio
Happy customers
‘Sinds vele jaren werken Farald en ik samen. Van vormgeving van een prachtig jubileumboek via huisstijlen naar zeer gedetailleerde etiketten. Fijnbesnaard, vind ik Farald. En zo is ook zijn werk. Hij luistert goed en begrijpt waar je naartoe wilt. Soms zelfs eerder dan jij.’
Astrid Hart
Algemeen Directeur Mevos BV
‘Al een aantal jaren werken wij samen met Farald aan uiteenlopende projecten.Van logo’s en flyers tot en met websites, alle disciplines worden door hem zorgvuldig en creatief opgepakt en uitgevoerd. Onze input neemt hij altijd mee in het ontwerp, ongeacht de fase van het project, waardoor het van briefing tot eindresultaat een collectief proces blijft. Flexibel, empatisch en professioneel, met een humoristische touch.’
Ramona van den Hoed
St Nabestaandenzorg
‘We are working with Farald on our corporate identity and all our graphic communication. He is a tremendous
listenener, analyses things that matter and translates them into creative and inspiring graphics. He is not only a lucid
graphic designer but also an allround strategic thinker. And last but not least we always have a lot of fun during our professional meetings.’
Helen Rossiter
Tisfris Amsterdam