Selecteer een pagina

BOEKEN

JOS DE VRIES

JDV: Jos De Vries, The Retail Company

Al vanaf 2005 ontwikkelt Graphic Focus elke drie jaar een uniek en visionair boek in opdracht van en vooral in samenwerking met het JDV en Storyline team. Traditioneel gepresenteerd op de Euroshop in Düsseldorf, telkens weer een Magnum Opus. Elke uitgave weerspiegelt de ontwikkeling en voorspelling van de retail op dat moment. En het moet gezegd worden: trefzeker!

CLIENT: JosDeVriesAGENCY: Graphic Focus ROLE: Art Direction

Alle boeken die Graphic Focus voor JDV heeft ontworpen. Wil je zo’n boek in hand hebben het papier voelen of de geur van de inkt opsnuiven? Mail naar mail@graphicfocus.nl.

Boek#5: 'The store manual'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding.

Boek#6: 'Let me tell you a store'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding.

Boek#7: 'New retail relevance'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding..

Boek#8: 'New customer journey'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding.

Boek #9: 'Innovativity'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding.

Boek#10 'From spaces to places'

Concept, vormgeving, opmaak, productiebegeleiding.